15 april 2010 - Öroninflammation = suckilisucks.

Då har man åkt på öroninflammation, som små barn. Vad är det här?
Fick besöka farbror doktor och han skrev ut penicillin till mig. THANK GOD säger jag bara då den redan hjälpt. Smärtan är typ helt borta. Tur att jag inte envisades med att vänta med att gå till allt som jag normalt brukar... Hehe...

Är jätte glad att jag kunde hjälpa till älskade Carin! Och det funkade ju perfa för dig att lägga in en video! Kanon!

Tänkte för övrigt hoppa i säng nu, är galet trött, men det tar på krafterna att vara sjuk. Visserligen börjar det bli bra mycke bättre nu men ändå.

Ska försöka fixa in lite bilder i bilddagboken imorgon tänkte jag. Och om orken tillåter tänkte jag städa här hemma. Det behövs...

Very well. I'll leave you with this awesome picture.



Peace out and sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0