Lördag 17/10 -09.

Jösses vad tiden går. Nu verkar det som att hösten har kommit med besked.
Känns himla tråkigt i alla fall.
Det regnar och blåser kallt. Fy sjutton.

Jaja, vad har hänt, vad har hänt...

Den här veckan har varit lugn. I tisdags var jag på AF och hade möte där, det blir nog bra i slutändan.
Hatar att folk inte kan uttala mitt namn. Ska det va så svårt och få med E på slutet?
Det uttalas så här: SIMÅNÄ.
Typ. *fniss*

Sen var jag till mor och rasta jycken deras. Tog en lång promenad i blåsten, satan i gatan vad kyligt. Men som sagt, mor sa att jag inte behövde promenera så långt, men envisa Simone skulle ju självklart göra det.



När vi kom tillbaka hem la jag mig på soffan och somna med Zpikey i knävecket och hans huvud på mitt lår. Trötta var vi nog båda två. Innan det satt han en stund på mitt huvud, jag kände att nej tack. Skit hund.

Onsdagen var det en trip till Nyköping igen. Jäkla medicin man ska få där. Usch.
Nästa datum är 12/11, dagen innan Bandit Boat. Tur det, hade verkligen ingen lust att få medicinen på fredagen...

Igår var jag ute hos bejb igen. Jag lagade lite mat och ja, i och för sig så lagade bejb lite käk också.
Marianne var där också och sen så dök Steffie upp. Maten räckte till alla fyra. Tur var väl det!
Efter det så gick vi ner till Marianne och kollade på Idol.
Min favorit är Calle, så jag är überglad att han fortfarande är kvar.
Men det var helt klart rätt person som åkte ut. Har aldrig gillat henne så det var på tiden.

Tillbaka till bejb efter det och då ställde jag mig och bakade.
Hade hittat ett recept på nätet på en Chokladmint Brownie. (<- klickbar länk!) 
Igår kväll när vi smakade på den så smakade den himla lite mint, var duktigt besviken, men fick med mig några bitar hem och idag när jag smakade, när den svalnat och så, då smaka den mycke mer mint och den var HIMLA god.

Hem efter det. Ringde Andreas mitt i natten och snacka skit med honom. Stackars pojke och behöva lyssna på en halvt hysterisk Simone med diverse små problem. *fniss*

Idag är det äntligen lördag. Ska strax gå och fortsätta diska. Det är ju för himla tråkigt men har man varit lat tidigare får man lida nu när det är en massa disk istället.

Skriver kanske något imorgon om det händer någe spännande ikväll. Jag tror att det blir soffläge faktiskt.

Smell ya later! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0