My GOD!!!

Sara har varit här en sväng idag... Vi passa på och åka förbi min lägenhet...

Tapetvalen är gudomliga! Vardagsrummet är superfint och med den plommonfärgade tapeten i alkoven, det är superfint!!! Och sen är det brunt i hallen, svårt och se, men antar att det ser ut som innan och, japp, superfint där med....

Äntligen hade dom satt dit köksfönstret igen. Nu såg jag äntligen in i köket också.
Köksluckorna är ÄNTLIGEN vita, skit fula handtag dock, men det är lätt fixat... Vet inte hur det blir med väggarna, men hur som helst kommer det att åka upp tapeter där.
Satt dessutom kakel ovanför diskbänken, thank god, och diskbänk och kran och hela fadderullan var nytt...

Badrummet är kaklat och ännu större än vad det var innan!!

Bara två veckor kvar innan det är dags att flytta tillbaka! Can't fucking wait!!!


Så, nu har jag ventilerat mig om det... Hehe...


Ska kolla in EM i sjung nu...










 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0