That fucking sucks!!

Man, I'm fucking pissed...

En av grejerna jag verkligen sett fram emot i år blir inte av...
Grrr...

"Under det rådande konjunkturläget i allmänhet, och läget inom bilindustrin i synnerhet, ser vi tyvärr ingen möjlighet att genomföra Stockholms Bilsalong 2009 på det sätt vi och många inblandade önskat och haft som målsättning. Detta trots att en majoritet av bilvarumärkena och ett stort antal övriga utställare bokat sig.

Efter en rad kontakter och diskussioner med olika aktörer inom bilbranschen har Stockholmsmässan därför beslutat att flytta fram Stockholms Bilsalong till 2010 alternativt 2011."

Bilmässan är bara var tredje år... Och jag var sist 2006 så jag har väntat 3 år på det här och nu skjuter dom upp det med 1 till 2 år... FUCKING GREAT!!!!!

Bite me!

Och inge Avenged förrän kanske 2010 heller... *suck*

Jaja... Har gjort en ny kalender också...
Jösses, jag är bra nördig... Äh, skit samma... Hihi...
Jag dissar dom förra bilderna och nu är det dom nya som gör sitt intåg...

     

     

     

     

Jag lovar att det här är dom sista... Dom här används som bakgrund på datorn också...

Jaha... Jag insåg precis att jag måste göra ett benmärgsprov i år... Fy fan...
Dom får fan droga mig för fullt den här gången...

Nej, bära datorn till sängen och slå igång en film tror jag...

Har fått klaga av mig lite nu...
Oh! Jag längtar som fasiken till den 24 februari!!! Hihi...

******

"You smell so good in the rain. - Edward Cullen, Twilight | Chapter 17"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0