Fredag 18/12 - 6 dagar kvar till julafton

Sådärja. Jag lever!!! Tyvärr med en värkande arm och sprängande huvudvärk. Fantastiskt!

Värkande armen är pga sprutan.
Huvudet är för tillfället ett olöst mysterium. Jag hoppas verkligen inte att det är för att jag började med Vesanoiden idag, vet att jag haft ont i huvudet förut när jag ätit den medicinen... Sen om det varit pga medicinen vet jag inte. Tog en alvedon för en liten stund sen så jag hoppas att det ger sig snart.

Prutten och jag var hos bejb idag på dan och spelade lite Wii. Mitt älsklingsspel helt klart. Vi prövade lite andra spel idag och bara så ni vet, Prutten suger på tennis. HAHA!

Ska be Prutten hjälpa mig och slinga håret i helgen, är lite sugen på och göra någe nytt, ska bli spännande och se om det blir bra. Är ju som vanligt jävligt harig när det kommer till håret. Men, det går ju och färga över om det ser för taskigt ut...

Jaja, ser att Hellboy 2 går på Canal+ Action så jag ska glutta på den och sy axelbanden på min fina klänning.

6 dagar kvar till julafton... UNDERBART!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0