It's my birthday!!

Well... Nästan iaf... Igår var det min födelsedag...
Den bästa på länge... Hihi...

Jag fick blommor av Sabine i onsdags som hon gjort i skolan... Hon var inte så jätte nöjd men jag var nöjd och tyckte om dom...


Fick brev på posten från Malmö... Kära Carin hade sänt mig ett födelsedagskort...


Sabine och jag åkte till Heron för att äta middag tillsammans där och sen gå på bio... Jösses...
Vi kila in på Pizza Hut och käka krubb...
Till förrätt blev det vitlöksbröd...


Till varmrätt blev det varsin pizza förstås...
Jag käka en Forest...


Och Sabine åt en Kebabpizza... Fast hennes pizza slapp leka fotomodell...

Sen gick vi en sväng på Media Markt...
Hittade hörlurar som jag ville ha så jag köpte en födelsedagspresent till mig själv...


Och sen gick vi och kolla på filmer inne på Willys... Och jag gick därifrån med ytterligare en födelsedagspresent till mig själv... *flin*


Sen bar det av till bion som var Sabines födelsedagspresent...


Guess what?? Jag har äntligen sett den...


Oh dear God... Jag är helt såld... Jösses... Jag vill se den igen och igen och igen och igen...

Jag vill ha en egen vampyr som Bella.... *drömmer mig bort*

Nåväl...
Imorgon/idag lördag är det kalas för pappas sida av släkten... Ska bli rätt kul, är många som kommer...
Vi bjuder på mat och fika och hela tjofräsen...
Har självklart gjort tårta och bild på den kommer imorgon kväll tillsammans med bilder på presenter...
Vet att jag får några iaf...

På måndag blir det lite kalas hemma hos mig för mamma och dom... Vet inte alls vilka som kommer men det visar sig...

Well well...

******

"- And so the lion fell in love with the lamb.
- What a stupid lamb. 
- What a sick, masochistic lion."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0