Onsdag idag...

Äntligen har Åsa kommit hem!!
Hon kom hem vid 01:00 i natt och sen var jag ju tvungen att sitta och uggla med henne till klockan 02:00 innan vi skiljdes åt för att hoppa i säng.
Så skönt och ha henne hemma igen, imorgon ska vi grilla och käka god mat tillsammans...

Var iväg och handla med mormor också, först till Trosa och till Systembolaget. Sen vidare till Hemköp och handla grejer till kalaset idag. Sen ner till gubben under ICA och köpa tobak.
Klockan 17.30 är det kalas, är väl där en stund, sen vill jag ju hem till Åsa igen!

Igår när jag kom hem efter att ha tvättat hos pappa hela dagen upptäckte jag att två sandbin eller något höll på att bygga en gång mellan två plattor utanför min dörr. Var väl inte helt nöjd med det...
När jag väl lyckades komma in ringde jag i panik både till pappa och till farmor. Pappa tyckte jag skulle pröva med kokande vatten, så jag gjorde det, 2 gånger... Tror jag fick bort dom med det, sen kom farmor till undsättning med Radar.... Så nu ska väl dom jävlarna vara borta!

Nehä, kolla klart på förhäxad och sen äta middag innan kalaset!
Återkommer ikväll!!

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0