Jösses...

....snacka om att jag är urusel på att uppdatera min blogg!!!

Ja, du var det slut på semestertiderna för kära och nära... Suger bajs men vad gör man??

Själv har den här veckan bestått va beordrat sängläge från min mor. Har problem med foten, har fått en elak muskelinflammation som vägrar ge med sig och mamma tyckte, att upp och gå, det kunde jag pyssla med nån annan gång.
Fick besöka läkaren i måndags, hade käkat Ipren i hur många dagar som helst och det hjälpte ju inte mig ett skit...
Så nu var jag less på det och fick gå till doktorn... Han skrev ut ett ny medicin som har varit bättre och svullnaden på foten har börjat ge med sig, och sen så fick jag låna kryckor också för att inte belasta foten så mycket...
Läkaren tyckte även att jag skulle röntga foten bara för att se att inget var av...

Döööh! Tror du jag springer runt med en bruten fot?!?!?!?!

Så imorgon måndag bär det av till Nyköping för att röntga foten... Kul... NOT!

Grannen har gått och köpt dator också, så nu har man fått vara där inne och hjälpt henne med det man kan erbjuda hjälp med iaf... Men jag tycker att det går bra för henne, klart det tar tid innan man kan "allt" och så, men det kommer... Övning ger färdighet...
Men jag funderar på och ta betalt av henne, hon använder ju mitt internet då hennes inte kommit igång än... Haha!
Det är jävligt snyggt, ut kommer sladden från mitt vardagsrumsfönster och sen in till hennes lägenhet... Tur att vi bor så nära varandra...

Jaja, nu är det sovadags här...

Lämnar detta inlägg med mina små bebisar!

     

          Bebiiz                           Wildah                         Hejsan                          Svea

******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0