Imorgon gäller det...

Jag vill verkligen inte det här...
Jag vill inte sätta mig i bilen med farmor imorgon och åka till Nyköping för att ta benmärgsprov.
På allt det här så har man ju dessutom gått och blivit helt jävla sjuk. Som att det inte räckte med det man redan var.

Har haft feber sen natten mellan torsdag-fredag. Högsta tempen jag mätt har varit 39 grader.
Har en sån förjävlig hosta så jag har lust att slita bort halsjäveln bara för att det ska sluta. Som tur är så får jag faktiskt sova, av nån konstig anledning så slutar hostan tillfälligt när jag ska sova.
Vaknar sen av att jag har frossa och jävla feber så jag får ta Alvedon.
Sen vakna några timmar senare och vara genomsvett. Inatt var det hopplöst.

Är jätte varm nu, tog Alvedon för nån timme sen.
Jag har inte varit sjuk sen jag blev riktigt sjuk eller hur man ska säga. Inga små förkylningar, inge feber, ingenting.
MEN!
Jag tror jag vet vad det här kommer ifrån.
Trippen ner till Malmö. Carin och David har ett dagisbarn. Ett dagisbarn som inte var sjukt men eftersom jag inte normalt träffar småttingar som går på dagis, så hans bakterier var nog livsfarliga. Plus allt folk inne på Vega.
Sabine blev ju också risig. Hon börjar dock bli bättre men jag kan tänka mig att eftersom jag är så jävla fucked up i kroppen sen innan så tar det här fucking evigheter.


Jag vill bara vara frisk till Stadsloppet. Inte för att man ska springa men jag ska ju ut och skaka mina lurviga.

Anna ska ju komma och förra året missa jag det för att jag låg på sjukan och jag vill verkligen inte missa det iår.

Midsommar är ju en annan femma. Blir väl hemma med familjen tror jag.

Sara ville att jag skulle följa med henne och Mattias på nå kalas men jag sa ifrån, känner att jag vill hålla mig på hemmaplan eftersom jag varit så risig nu ett tag.

Gud, jag hoppas verkligen att dom gör benmärgsprovet på mig imorgon även fast jag är risig. Jag vill inte komma dit och sen höra dom säga att nej, det blir inget för att du har feber och hosta.
Och för i helvete! Om dom idioterna inte sjukskriver mig imorgon så slår jag nog huvudet av dom.
Jag skulle vilja se dom arbeta med ett HB på 74. Jag orkar ju för fan knappt duscha!


Och jag vill fucking ha hostmedicin och så kan dom ju kolla upp varför febern inte ger sig.


Tycker inte om sjukhuset i Nyköping.

Dom typ tappa allt förtroende förra året i juni när man var inlagd på IV och dom praktiskt tagit höll på och ta kål på en... Och sen står dom och dividerar om om jag ska till Uppsala eller Eskilstuna. Är det så jävla svårt????

Skicka mig till Uppsala era puckon där alla pappren finns och läkare och sköterskor vet vem jag är.
Pantade jävlar.

Okej. Kanske har jag lite ilska inom mig jag borde få ut.

Nu ska jag... Eh...

Sova kanske?

******

Bild på Jacoby, Jerry och Tobin! (Och några vakter och lite publik...)


Kommentarer
Postat av: carin

ja kanske inte förglömma alla andra människor ni träffa på på resan, så som tåget kanske!! Det kan ju ha vart vem som hellst...

2009-06-16 @ 14:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0