Whoop!

Dags för Lager 157 idag med bejb och Sabine.... Får se om vi hittar dit nu när vi inte har navigationen i bilen längre... Carina sa att jag kunde ta hennes bil, men nej, jag vill köra nya!!! Hihihi...

Är trött som sjutton, men blir så om man ska sitta uppe halva natten och snacka med pojkar... *fniss*

Jupp, och imorgon blir det Järna, blir lite fler folk under middag så det blir nice som sjutton... Träffa lite nya människor...

Tror jag måste hoppa in i duschen nu och gör mig i ordning, ska åka och hämta bejb runt 12... Jag är ju inte så snabb så här på morgonen heller... Hehe...

Skriver mer senare, eller imorgon eller nåt... Hahaha..

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0