Sunday.

Klockan är 10, om 19 timmar åker vi hemifrån och mot Stockholm för att åka sig lite båt.


Fixa en hel massa igår, sydde Sabines byxor, sydde mina egna så man slipper trampa på dom, tvätta en massa kläder.

Självklart precis då ska ju maskin krångla också. Men jag tror att det bara var då, vette fasiken vad som var fel. Stängde av den och drog ut sladden och sen så verka det funka. Eh. Tekniska saker kan man ju bli knäpp på.

Ska dammsuga nu tänkte jag och skulle behöva springa ut med några soppåsar också.


Bädda nytt i sängen tror jag.


Är ju skönt och komma hem sen på lördag och det är rent och nybäddat i sängen. Bara kasta sig in i alkoven och sova några timmar. Hoppas katterna klarar sig.


Jag återkommer lite senare med en uppdatering.

******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0