Lördag 5/12

Attans! Jag hann ju inte blogga igår... Rackarns.

Jaja. Jag trodde att min fredag skulle bli en lugn dag hemma men så blev det inte alls.
Följde med bejb och hennes karl till Skavsta och Nyköping redan vid 9.30 på morgonen. Dom behövde ju ordna lite ärenden innan deras resa till Dominikanska Republiken.

Bejb och jag sprang en vända på stan och försökte hitta en nyårsblåsa till henne men det ser mörkt ut. Vi ska fortsätta leta i veckan.

På kvällen var det Idol för hela slanten. Gissa om jag var über nöjd när Calle gick vidare till final... Det kommer bli en sån grym final på fredag, totalt jävla grym.

Hamnade en sväng ute på Kvegerö senare på kvällen också. Bejb spela Mario och ja, det gick sådär. Men övning ger färdighet. Fast hon var ju helt klart bättre än vissa andra.

Dåså.

Då var vi inne på lördagen.

Prutten och jag stack iväg och fixa julklapparna idag. Dom enda som är kvar att fixa är mamma och Elons och mormors. Paketinslagningen i år kommer bli så fin och lite smått lyxig med guld... *fniss*

Är dessutom taxi ikväll. Har skjutsat pappa och Carina till Trosa. Carinas jobb hade nå julbord tror jag det var. Ska hämta dom lite senare sen.

Och mer då? Min mage/rygg gör ont igen. Fan. Får nog ringa och höra med VC på måndag om det där. Det får INTE bli värre än vad det är nu, måste ju faktiskt köra bil sen.

Nej, nu ska jag skutta in i duschen innan pappa ringer. Blir skönt och spola varmt vatten på ryggen. Mmmm...
Och så fryser jag ju som en liten gris.

I'll be back tomorrow. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0