31 oktober 2010 - Bebismössor!!! + nytt projekt

Har virkat två bebismössor också som är till lilla Alicia.
Gjorde klart en i mintegrönt och lila idag och den ser ut så här:



Tycker färgerna är så fina ihop. Känner mig riktigt riktigt nöjd med den här!

Gjorde även en för ett tag sen som jag kände nu att den var riktigt ful. Och då var jag nöjd med den. =/
Så här såg den ut iaf:



Så idag när jag gjort klart den mintgröna bestämde jag mig för att ändra den här.
Nu ser den ut så här:



Och nu blev jag genast hundra gånger nöjdare. Märks att man blir duktigare och duktigare på att virka! Har dessutom ett nytt projekt på gång.

Kolla in vettja!



SPÄNNANDE!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0