22 oktober 2010

Oj, vad längesen det var jag blogga och jag ber verkligen om ursäkt.
Har haft fullt upp och har dessutom inte haft så mycke och blogga om. Har virkat mössor till vänster och höger och gud vad roligt det är.

Jag och Sara kommer att starta upp en gemensam blogg inom kort och den kommer att handla om B.U.S. =D

Men men...

Hittade en liten tävling jag kände att jag ville ta del av.




Underbara tyger som jag letat mig halvt ihjäl efter! Underbart!

Tävling!

Butik med barnkläder 

Butik med tyger


Hittade även en till tävling! Jag vill va med där också!



Klicka på bilderna så kommer man till inlägget med tävlingen.

Superfina garner och roliga knappar till ögon! Fantastiskt!

Nu ska jag eventuellt sätta mig och virka ytterligare en mössa... Till mig kanske? =D

Ha en underbar fortsatt fredagskväll!

<3




Kommentarer
Postat av: SUADDA

Vad kul att du vill vara med i utlottningen!

2 lotter till dig! =)



Vad kul att du också börjat mmed amigurumi...hoppas du blir riktgit fast i denna hobby ;)



Lycka till!

2010-10-23 @ 19:11:31
URL: http://suaddasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0