11 mars 2010

Jag ska kolla min syn på lördag. Ska bli spännande. Är över tre år sen jag gjorde det sist. 
Satt idag och kolla lite på bågar på Specsavers, hittade några intressanta.
Jag vet ju verkligen vad jag vill ha för typ av bågar och vilken form som passar mig riktigt bra med tanke på att jag älskar mina jag har nu och har verkligen varit super nöjd med dom.

Dom här var det jag hitta i alla fall.

Mina favoriter från Jasper Conran.

J.C. 28


 

Gillar dom rosa bäst tror jag.

Här kommer paret jag gillar näst bäst. Det är Specsavers egna märke.

Specsavers Unisex 332


Hittade faktiskt hela nio par så jag kastar in alla. Men dom är verkligen lika varandra allihop.

Specsavers Unisex 290

Specsavers Yolanda

Specsavers Olive

Specsavers Lassie

Read or Dead 47

Roxy 12

Tommy Hilfiger TH22


Dom restrerande är inte i nån ordning. Åh, jag älskar verkligen glasögon! Hihi...

Jaja, imorgon ska jag hämta ut biljetterna till Lady Gaga. Hade ett nervöst sammanbrott idag när jag skulle hämta ut dom. Dom där jävla biljetterna gick inte att få ut. Efter ett par försök ringde jag Ticnet och problemet var löst.
Jag var lite blondin idag. Biljetterna släpps ju inte förrän imorgon. Haha! Jösses.

Nej, nu blir det nog sängen tror jag. Eller åtminstone blir det en stund framför tv:n.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0