28 april 2010 - Glasögon

Idag har det varit en väldigt lång dag. Började jobba kl 5.45 med Sara för att sluta 13.15.
Vi skulle iväg till Heron för att hämta ut biljetter till en klubbkväll. Nyaste Beck-filmen ska vi åka och se den 10 maj. Ska bli kul som fan. Det är "gratis" också, ja, bensinen kostar men dom bjuder på filmen, dricka, popcorn och överraskningar!
Spännande ska det bli med, har aldrig varit på en sån här kväll.

Var också i Södertälje en sväng, köpte mig en ny klänning. Jag som knappt använder klänning.
Det blev den här tjusiga.



Det är väl egentligen samma modell som min röda jag köpte till jul/nyår men den här känns mer sommar.
Tänkte använda den när det är kalas för Busiga Arne den 22 maj. Han fyller 85 år då.

Sen var jag och Sara och beställde glasögon till mig. Hade så jäkla svårt och välja men har valt nu. Blev ingen av dom modellerna jag tidigare la in i bloggen.
Dom jag nu bestämde mig för, med hjälp av Sara ser ut såhär.







Mina nya ostbågeglasögon som Sara kallar dom.
Beställde också nya läsglasögon och det blev samma modell fast i svart/vitt.



Jag tror att det blir bra. Det känns bra iaf.

Läkaren min ringde också. Nu tar dom bort Puri-netholen men sätter tillbaka Methotrexaten. Ska bli intressant och se hur det blir nu, med tanke på att det var Metho dom tog bort förra året för att jag blev så sjuk av den.
Jaja. Klart att jag ska krångla med mediciner, kan ju aldrig göra någe som är normalt.

Nej, nu ska jag gå och byta kattlådan, duscha och sen gå och sova. Upp vid 6.45 cirkus imorgon bitti.

Sleep tight my dearest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0