HAHA!

Jaja, jag vet, jag hade lösenord på min blogg i hela 30 min. Typ.
Tog bort det då jag insåg hur jävla patetiskt och larvigt det va.

Men sen har jag iofs bytt gästlösenord på min bilddagbok, säg till om det är nån som vill ha det.

Hur som helst, jag ville inge viktigt. Inge mer än och säga att det tillfälliga lösenordet försvann illa kvickt.

Tisdag idag, imorgon onsdag blir det en sväng till Safiren runt 15.30.
Torsdag hem till mor och vakta hundskrället.
Fredag... KRYSSNING!!!!

I'll be back with more later!

Åh! Just det... Såg ju att Steffie lagt in mig som länk hos sig.
Thank you, Steff.


Kommentarer
Postat av: stefanie

hihi (a)

jag gör så på alla som jag läser :DDD

2009-11-11 @ 18:12:13
URL: http://hejhfuckers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0