Gud...

...så dålig jag är på och uppdatera bloggen.

Vad har hänt sen senast?
Jo, kryssen har ju varit. OMG vilken underbar kryssning!
Såååå mycke fina pojkar så det var inte klokt! Typiska Simone pojkar överallt. Fick ju fasiken gå och torka bort dregel tamejfan hela tiden... Det var framförallt en kille som va så fin... Mmmm... Han gick framför mig och Minna utanför typ TaxFreen och jag kunde inte slita bort ögonen från honom... Grrr... Haha!

Alla banden var kanon! Bandit Metalizer, CKY, Mustasch, Royal Republic och Engel. Kanon braaa!

Well well. Söndagen var jag och Sara till Södertälje.
Jag har äntligen köpt min klänning som jag velat ha i hundra år (ja, typ 1 månad) och jag kommer va så fin på julafton.





Mäkta förvånad folket på julafton kommer bli när jag dyker upp i klänning och strumpbyxor. Haha! Det har nog inte hänt på 10 år.
Är så nöjd med mitt köp i alla fall. Yay!

Måndagen spenderades som vanligt i Trosa under drygt 4 timmar.
Trodde måndagarna skulle vara slut från och med nästa måndag men nu har det blivit förlängt till vecka 51.

Igår så bakade jag bullar till kalaset på lördag. Kanelbullar och vaniljbullar. Kanelbullar är ju lätt godast i alla fall.

Jag sitter just nu och kollar på Canal+ Hits "Låt den rätte komma in". Jag blir så arg när jag ser den! Jävla ungjävlar! Blir så arg!!!

Jaja... Imorgon blir det till pappa igen. Baka tårtbottnar och fixa till After Eight-fluffen.

Sen så är det snart lördag och då blir jag ett år äldre. Jag älskar födelsedagar! Hihihi...

OCH! Jag höll ju på och glömma, "New Moon" på fredag. SWEEEEET!!!! Längtar som fan nu. Såååå så nära nu.

Well well... Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0