Tatuering idag!!!!

Woohoo!!!

Klockan är 13.30 cirkus och jag ska strax hoppa in i duschen...
Är yttepytte lite nervös, om 3½ timme så ska jag gadda mig...

Sara kommer över vi 15.00 och så snackar vi väl lite skit här innan vi sticker till Slöddertälje.
Åka förbi far först så jag får bilen och så plocka upp Sabine... Sara ska med men hon ska ta egen bil upp. Sabine och jag ska på bio efteråt, ska se My Bloody Valentine 3D... Så vi ska käka uppe på Heron och så också, hoppas på att jag fått mina pengar sen också så jag kan gå in på IKEA och köpa min matta jag vill ha...

Skrev ut texten som jag ska ha på ryggen sen så jag ska ta med den till HoP och fråga om den, hoppas att jag kan göra den typ i september, evetuellt oktober, efter sommaren blir det iaf... Hihi...

Fuck, idag får jag min lilla crackhead... Med en liten rosett på huvudet... Hihi, farmor kommer döda mig! *asg*

Nej, duscha och käka någe vore bra...

Skriver ett nytt inlägg ikväll sen när jag kommer hem från bion och lägger in bild på min crackis!

So long friends!!!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0