Yay for me!

Ny design på bloggen igen... Haha... Jag kan verkligen inte bestämma mig...
Men så här blir det när jag inte har så mycke och göra... Sysselsätter mig med att designa bloggen...

Jaja...

Nu har jag snart bott i paviljongen i en vecka... Det funkar bra.
Det har dessutom löst sig med parkeringen nu, så det var jäääävligt skönt...

Hm...

Minna var här i vecka, eller i går torsdag för att vara mer exakt...
Det var himla trevligt, tror det var nån gång på hösten 2007 vi sågs sist och då bor vi fasiken i samma håla.
Finns inga ursäkter för det.

Fick den fjärde Twilightboken idag! Yay!!
Så, nu blir det läsa av, vill läsa dom andra tre igen innan jag läser den... Lite svårt att hålla fingrarna borta bara...

Imorgon kommer morbror förbi, ska fixa hans brallor, sy upp den eller va sjutton det var.

Fixar in bilder imorgon på mitt boende!

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0