Fy satan...

Jag och syster var på bio i söndags... 



Fy fan vilken skit film...
Nästan tre timmar dialog och en blå karl som är naken typ hela filmen...
Det var det enda jag såg, hans jäkla blåa penis.


För övrigt kände jag bara igen två utav alla skådespelarna.

Malin Åkerman som spelade Silk Spectre II och Jeffrey Dean Morgan som spelade The Comedian.


Men, den där jäkla blå penisen... Jösses...


Den är verkligen inte värd tre timmar i en biosalong, inte på långa vägar...

Så, jag inser att jag även kommer med tomma löften.
Har ju fortfarande inte lagt in några bilder på paviljongen, det kommer så fort jag tagit bilder.
Orkar inte så mycket, är rätt så slut i huvudet...

Men men, nu ska jag börja läsa "Ljudet av ditt hjärta" så jag kan börja läsa "Så länge vi båda andas"...

******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0