Right now...

Mitt liv är helt galet just nu. Vet knappt vad som är upp och ner eller bak och fram.

Sitter här hemma i soffan och är nervös. Nervös? Varför i hela helvetet skulle jag vara nervös?
Jag har haft feber sen den 11 juni, men har för tillfället lärt mig leva med det. Får ju ändå ingen hjälp.

Åååh... Hade en sån underbar dag igår, ja, förutom vissa små dispyter som uppkom på kvällskvisten mellan två personer.
Var till Slöddertälje och shoppade lite i värmen, var inte alls trött efter det. Sen fixades det med släpkärra och sandlådor och sen bar det av till Kvegerö. Först handla lite käk i Vagnhärad och hämta bilen hos far, sen bar det av till Kvegerö.
Sara och jag grilla. Mmm, vi var mycket duktiga på detta. Eller kanske inte, men grillat blev det iaf.
Sen satt vi ute fasiken hela kvällen och snacka skit med grannar och så. Såååå jäkla mysigt.

Jag är kär i Kvegerö. Jag tror jag alltid skulle vilja vara där ute.


Var iväg till Ikea och handla lite grejer idag. Mattan till vardagsrummet är äntligen köpt och det blev super fint. Grönt gjorde sig bra där. Sen köpte jag en badrumsmatta också, en hylla med 5 plan till badrummet, en tvättkorg och andra små bra-ha-saker.

Jaja, ska försöka lugna mina fladdermöss i magen med jordgubbar.

By the way... Har hört att man ska bli kåt av jordgubbar, men jag vet inte... *asg*

******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0