Papa Roach!

Hands down. The best fucking band ever!!!

Jag tror jag aldrig varit så lycklig som när jag gick ifrån Vega igår. Eller jag var både lycklig och jävligt trött.
Sabine och jag hade så jävla bra platser, vi stod vid sidan av kravallstaketet och hade inga små fjortisar framför oss. Bara gången mellan scen och staketet och ett par vakter som kolla att publiken skötte sig.
Det var grymt!

Min kamera är pissig dock. Den ville inte få nå schyssta bilder på Coby eller nån av dom andra. Filmade lite och det blev kanon, kanske inte ljudet men bildkvaliten är kanon. Kanske kan få nå stillbilder därifrån.

Första förbandet hette Dear Superstar, jag digga dom som fan. Brittiskt band som rocka järnet.
Andra förbandet var Buckcherry. Kräks på dom. Jag vet inte vad det är med dom men jag står verkligen inte ut. ´
Efter det kom ju Papa Roach på. Oh my God. Jacoby är så snygg i verkliga livet. Såååå galet snygg!!

Jaja... Fixar in lite bilder och så imorgon kväll... Nu ska jag kolla på mina filmer och vänta på att Anna ska ringa.

Papa Roach fucking rocks!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0