Jävla vården.

Mitt jävla HB var nere i 83 i måndags.
Tack så jävla mycke för att ni ringer ett simpelt telefonsamtal och berättar det så jag slipper få reda på det en fredag eftermiddag när det tyvärr inte finns nå jävla tid till att få nå jävla blod.

Fucking hell.

Så hur blev det nu då??

Sluta med medicineringen till åtminstone torsdag. Torsdag blir det en tripp till Nyköping för att få blod.
Jag blir så trött och irriterad på att det inte funkar som det ska. Jag ska inte behöva ringa och kolla själv, det är deras jobb att informera mig i hur mitt värde ligger.
Läkaren jag träffar undrar om det verkligen är smart att åka till Malmö och Köpenhamn på tisdag.
HA!
Som att jag skulle stanna hemma! Aldrig i livet.
Papa Roach är livsviktigt. Det är så stort att det nästan är larvigt.
Glöm att jag stannar fucking hemma.

Jaja... Nu har jag ventilerat mig lite.
Ska gå och sova nu och för en gångs skull inte ställa klockan. Ska bli såååå skönt.

Bloggar mer imorgon, kanske...

Sussa sötter dearest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0