Är så trött.

Så trött på att vara sjuk. Att det inte ger sig.
Sen natten mellan torsdagen och fredagen den 11 och 12 juni har jag haft feber. Nu är det natten mellan söndag och måndag den 21 och 22 juni och jag är fortfarande inte feberfri.
JAG ÄR TRÖTT PÅ DET HÄR NUUUUU!!!

Jaja...

Midsommar spenderades hemma i sängen. Var till pappa ett par timmar och käkade lite mat och sen satt jag och Carina på framsidan när solen tittade fram. Men sen tog orken slut och sängen kallade.
Midsommardagen var ungefär likadan. Var till pappa och käka och sen träffa Minna en sväng i Trosa. Men det är ungefär så mycke jag orkar.
Idag har varit något bättre... Åkte till mormor en sväng. Ken, Kim, Moa och Ronnie var där. Satt ute där, det var som skönt. Sen åkte jag förbi farmor och farfar, fick lite fika och kopiera ett papper. Till pappa för middag efter det och sen ut till Sara i drygt 2 timmar.
Jag hoppas att mitt sjuka släpper nu.

Ska till Trosa imorgon och ta prover igen, blev ju inge förra måndagen eftersom jag var så risig... Och så ska jag ringa Medicin i Nyköping och va på dom om sjukskrivning. Funkar ju inte att jobba när man knappt orkar gå en runda inne på affären. Sen kommer jag få jaga Medicin på tisdag så jag får veta provsvaren på proven. Kan tänka mig att jag behöver blod och det vore skönt och få det påfyllt innan fredagen.


Och inte har jag ätit jordgubbar heller. =(

Får köpa det i veckan och äta... Vill ha med en massa grädde och mjölk till... Hihi...

Jordgubbar är tydligen nyttiga för mig också, är fulla med järn eller nåt sånt och det är bra för mitt blod.

Jag kommer ihåg att dom sa det förra året när jag fick permisson att åka hem över midsommar.

Gud, vad dålig jag var då... Hade precis "lärt" mig att gå igen då efter att ha varit sängliggande i nästan 3 veckor...


Ugh... What a life.


Jaja, nu ska jag kolla klart på Hemsökta hus på TV4+...


******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0