Väntan...

Det är väl ändå en av dom värsta sakerna som finns.... Att vänta.
Det kan ju röra vad som helst egentligen...

Vänta på att maten ska bli klar.
Vänta på att man äntligen får åka iväg.
Vänta på den där über braiga låten på MTV.
Vänta på en konsert du sett fram emot.
Vänta på kärleken.

Vänta på att läkaren från Uppsala ska ringa med benmärgsprovsvaret. En väntan som just nu är jobbig.

En väntan på att få höra om man fått återfall på sin dödsdom.


Dumma läkare, ring nu!


Jaja, medan jag nu väntar så håller jag på och plockar lite här hemma. Kan äntligen städa min lägenhet själv, det går inte fort men jag kan göra det själv utan att syster behöver komma hit och hjälpa till.


Diskade igår och tänkte väl försöka hinna dammsuga och torka golvet idag innan Sara kommer och plockar upp mig för en eftermiddag och kväll ute på Kvegerö. Ska bli så jäkla mys.

Det är enda chansen vi har att ses nu på två veckor. Hon åker iväg imorgon lördag och kommer hem på tisdag, sen åker hon iväg igen på torsdagen för att semestra lite i Bulgarien. När hon sen kommer hem är inte jag hemma.


La familia ska till Finland den 20 juli! YAY!!!

Vi åker tidigt som sjutton på morgonen och kommer väl upp till Jakobstad nån gång på natten till tisdagen. Sen semestrar vi lite där i tre dagar, tisdag - torsdag, för sen på fredagen åker jag och Sabine hem.

Vi ska åka nån bussresa hem, vet inte om den heter typ "Hemvändar-resa", vi kan i alla fall kliva på bussen i Jakobstad och sen går den ner till Åbo där vi hoppar på en Viking Line-båt hem och sen kliver vi på bussen i Stockholm igen där bussen sen tar oss till Södertälje.
Så jävligt tidigt på lördagmorgon den 25 juli kommer Sabine och jag ankomma till Slöddertälje.

Blir en minisemester på 5 dagar men det ska bli så grymt skönt. Komma bort från Sverige och Vagnhärad ett tag och se något annat. Och att jag får se Jakobstad och det där uppe som resten av familjen snackar om men som jag inte har en aning om hur det ser ut. Så det ska bli skoj.

Ännu inget samtal från läkaren. Crap.

Jaja, kanske skulle fortsätta att plocka lite. Klockan 14.00 måste man ju kasta sig in i duschen och göra sig iordning så man är klar när baby kommer och hämtar en. Ååååh, fy fan vad det ska bli underbart ikväll!!!

Skriver väl igen när jag hört någe från läkaren...

Håll tumamrna nu att man inte fått nå återfall.

******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0