Fredag!!!

Äntligen så var det fredag och det är snart dags att sticka till Finland.
Snacka om att den här resan verkligen blivit en höjdpunkt för mig. Precis som Papa Roach för 1½ månad sen...

Hämtade iaf ut mitt spel igår, så skoj. Har lite svårt att lägga ifrån mig det faktiskt... Men jag vill ju inte spela slut spelet innan resan, kan va skönt och ha någe och göra där också. Samtidigt så har ju Sabine med sig spel också så...

Håller på och fixar och donar lite här hemma idag, har precis diskat lite, har lite kastruller och sånt stort kvar nu. Tänkte jag skulle få undan här till på söndag, så att när jag åker på måndag är det städat och allt står där det ska så mamma och Elon kan gå in här utan att snubbla över dammsugaren som faktiskt för tillfället står mitt på vardagsrumsgolvet... *fniss*

Började packa igår också. Stoppade ner allt det som jag vet att jag inte behöver använda i helgen. Hänger ju en del på torkställningen också, så när det är torrt ska det proppas ner i väskan också... Har stoppat ner skor också. Ska ha med mig 4 par skor och 1 par flipflops. Det är väl lagom för en resa på 5 dar... Stoppa ner strumpor också utifall att vädret skulle bli bajs där uppe. Jag har fasiken inte använt strumpor sen det började bli varmt ute...

Nehä, gör ett litet ryck här nu så man hinner lite mer innan far kommer och hämtar mig.
Blir grillat hos farmor och farfar idag. Får träffa farbröderna man inte sett på ett tag nu också, det blir nog bra.

By the way. Det finns vissa baksidor med att bo på "landet" som vissa så fint kallar lilla Vagnhärad.
Dessa baksidor kallas för bönder. Och dessa bönder envisas med att gödsla sina åkrar.
Och vet ni?
DET STINKER!

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0