*suck*

4, FYRA, dagar och så var tre böcker redan lästa...

Jävla skit... Hatar att den fjärde boken inte kommit ut ännu...
Men om jag tror rätt och har förstått rätt så kommer "Så länge vi båda andas" ut i början av mars... Hehe...

Är så sugen på att köpa den på engelska bara för att få veta vad som händer mellan Bella och Edward... Och Jacob, hur det går för honom...

Jag råkade hitta nånting på nätet när jag var in på Stephenie Meyer's hemsida...
Jag fick mina funderingar om Bella bekräftade men jag vet inte mer än så...

Fuck, jag håller på och bli knäpp...
Snacka om att dom här böckerna påverkat mig någe otroligt... *suck*
Såååå bra!!!!

Jösses, jag känner mig som värsta tonåringen... Hihi...

******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0