Everywhere I go!

|----------Tillägg längst ner i inlägget!----------|

Sådär ja, är väl ändå dags för ett nytt inlägg i bloggen...
Passar på medan jag sitter på tåget... Har ju drygt 2 timmar kvar innan jag får kliva av i Södertälje...

Kolla en sväng på Twilight för att fördriva tiden...
Vi är dessutom 16 minuter försenade, ja, iaf det sista jag hörde.

Det var riktigt skönt att komma iväg en sväng, bort i från Vagnhärad...
Kom ner till Malmö igår morse runt 9.45. Gissa om man var trött då... Var lite avundsjuka på Egon som låg och sov i vagnen.... Såg bra skönt ut faktiskt.

Gaah! Internetuppkopplingen på är fan värdelöst! Logga ut mig från MSN bara sådär...

Hur som helst...

Vi promenera hem till Carin, David och Egon efter det. Kollade dessutom in vart dom skulle bo när dom flyttar här i början av april. Jag tror att det var då, rätta mig om jag har fel Carin...
Vi passa även på att stanna till i Folkets park för att gunga lite. Det var kanon väder! Var lite avundsjuk faktikst.
Åkte från kalla Vagnhärad med typ 15 cm snö ner till varma Malmö med inte en snöflinga så långt ögat nådde...

På eftermiddagen åkte vi sen tillbaka in för att möta upp David när han kom från jobbet. Vi skulle handla lite mat och David fick äran att springa in på proppfulla konditorier för att köpa semlor... Vad gör man inte för semeldagen liksom?

Väl tillbaka i lägenheten bakades det pizza. Carin kämpade så och gott vart det.
Carin och Davids soffa är himla skön och sova i by the way!

Idag har vi tagit det super lugnt! Vakna till första gången när David åkte till jobbet, vet inte vad klockan var då men jag somna om nästan genast när jag hörde att han gått.
Sen runt kvart i nio var det en liten gris som väckte mig. Eller, rättare så var det när Carin börja snacka med honom som jag vakna. Men fasiken så gos det var och vakna till det...

Somna en sväng i soffan på eftermiddagen, det tog på krafterna och åka så tidigt som jag gjorde igår.

Tog några bilder på Egon så det kommer väl upp när jag kommer hem.

Ska försöka göra någe med Sabine innan hennes lov är slut. Vet inte vad bara... Jaja, jag kommer nog på någe.
Nu är det 3 dagar kvar tills jag har nya telefonen också, och Sabine har sin iPhone.

Yes yes... Nu är jag nog färdig för den här gången....

******

"They're gonna get the finger and I don't give a fuck!"


|----------Tillägg i inlägget!----------|

Tog inga bilder i Malmö så det fick bli lite bilder på Egon...

         

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0