Torsdag 3/12

Dagens inlägg handlar om... Ingenting.

Har inte hänt så värst mycke här inte. Har haft två kvällar med sjuk smärta i magen och ryggen. Vette fasiken vad det berodde på. Idag har jag som tur var sluppit det.
Var iväg och klippte mig igår. Ser ut som det gjorde innan men det är något kortare och ja, lite fräschare. Känns himla skönt iaf.

Ligger just nu och gluttar på NCIS och längtar en massa efter julen.
Är så sugen på julskinka! Och lussebullar...

Men det är väl ungefär det. På lördag ska jag va chaffis åt far och Carina. Dom ska på julbord med hennes jobb. Som tur är är det bara fram och tillbaka till Trosa. Gillar inte riktigt att köra bil när det är så här småhalt på vägarna.

Så med andra ord. När julen är över så vill jag ha vår och sommar igen!
Men så blir det ju inte... *suck*

Hade en plan om att åka till Södertälje och köpa julklapparna med syster imorgon men glömde fråga far om jag kunde låna bilen. Äh. Får ta julklappsshoppandet på lördag istället.

I'll be back igen imorgon och berättar om min spännande dag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0