Söndag 6/12

Yay! Idag har varit en himla bra dag. Vakna vid 12, var på bra humör och det har hållit i sig hela dagen. Så skönt!

Köpte ju lite lösögonfransar igår, först mina bästa som jag alltid använder, Depend Nr. 3 heter dom. Det blir himla fint med dom. Sen köpte jag även ett set med singelfransar i tre längder, short, medium och long.

Det har jag lekt med idag. *fniss* Har aldrig använt singelfransar och måste erkänna att jag tyckte dom var lite smått krångligt att sätta fast. Men övning ger färdighet.

Kan visa bild på dagens sminkning.



Det blev sisådär men jag gick ju ut med det iaf.
Hade ju glasögonen över det där sen och då såg det ut såhär...



Nu är den översta bilden iofs tagen med blixt och den undre utan. Men sminket försvinner verkligen massor bakom ett par glasögon. Därför ser det alltid ut som om jag har en massa smink på mig innan jag får på mig glajjorna.

Är för övrigt tokigt kär i M/S Flamenco och M/S Smaragde från MUS. Ja, ögonskuggorna.
Just idag använde jag Smaragde tillsammans med en guldig ögonskugga. Galet snyggt.

Hm, vad mer då?

Jo, var med bejb och hennes karl till Slöddertälje för att köpa Nintendo Wii, ja, dom alltså. Så när vi väl var back home så spelade vi Super Mario för hela slanten. Haha, gud vilket roligt spel! *fniss*

Nu jäklar visar vi vilka som är gudar på Super Mario på nyår bejb! Om det nu blir nå Wii-spelande då...

Imorgon måndag är det det vanliga som gäller igen.
Möte mellan 9-13, provtagning efter 13, coachmöte kl 15 och nästa möte vid 16. Full dag. I fucking hate it.

Ska försöka blogga imorgon igen. Men det beror helt på om jag orkar.

Ja just det! Var ju upp till Minna innan jag åkte hem från bejb. Träffade Minnas karl för första gången. Så kul att hon hittat en kärlek.
Nu är det banne mig min tur snart! Jag vill ju med vara kär! ;)

Dags för sängen nu så jag kommer upp imorgon bitti.

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0