Thank you whoever you are!

Vilken överraskning jag fick när jag vinkla persiennerna idag. Någon har klippt min äng på framsidan!
Och mina björnbärsfällor jag hade över den lilla vägen in till ytterdörren.

Tack så mycke. *fniss*

Jag hade tänkt fixa det i veckan då pappa ska komma hit och hjälpa mig sätta upp taklampor, speglar, hyllor och andra småsaker.
Fast det behövs fixa iordning, men jag har iaf inte min äng nå mer.

Undra om det var grannarna som klagat hos Trobo?? *asg*
Eller så var det nån snäll själ som klippte det åt mig...

Men men.

Överraskning som heter duga iaf.

Thank you whoever you are!

******

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha dörren öppen nästa gång så kanske dem kliver en och städar med. du kan sätta upp en lapp med min adress på med :D

2009-08-11 @ 17:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0