Kvällens skämt.

*asg*

Läste något som var helt sjukt ikväll... Tyvärr tänker jag inte lägga upp något här. Ni som känner mig vet vad det handlar om.

Men jag undrar något...

Ser jag så jävla oskyldig ut???
Tror folk att jag är helt jävla oerfaren???

Visst, jag är inte den som ränner på krogen, jag dricker inte alkohol och jag knullar inte runt.

Visst, jag har varit off dom senaste två år pga min sjukdom, sjukdomar ska jag nog säga.
Jag har inte varit intresserad av nån eller av nåt. Jag har varit i min lilla bubbla och bara försökt bli frisk.
Nu börjar jag äntligen bli mig själv, jag börjar bli Simone igen.

Snälla någon.

Jag... Oskyldig??? *asg*

Jäklars i min lilla låda vad jag är bra på att spela teater.

Hoho...

Och helgens bravader... *asg*

Kanske var det så att mitt mål med kvällen var att ha honom i säng. Whoop!
Success!!!
Två gånger dessutom.

Jaja...


Men jisses. Hahahaha... Lilla jag, oskyldig??? *asg*


******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0