Jaha...

Så var ännu en dag över.

Typ en Festival i Nyköping va skoj och jag blev glatt överraskad av Lasse Lindh.
Tog en hel massa bilder därifrån och lägger väl upp några i bilddagboken imorgon. Fick dessutom en kram och ett sånt där typiskt fan-foto med honom... *asg*
Sabine som däremot gillar honom som fan ville inte alls ha bild med honom. Jaja, hennes förlust.

När vi kom hem därifrån vart det middag hos pappa som vanligt.

Sen var det snack om att eventuellt sticka till Slöddertälje och grilla med Anna och co men med lite bensin i bilen kommer man inte så långt.
Det räckte dock ut till Kvegerö, men nu får jag nästan köra på ångorna. Haha.

Hos bejb vart det mys som vanligt.
Hon svängde ihop cheesecake lite snabbt och efter det var det skitsnack till tusen.
Kort därefter joina Steffie oss och vi förflytta oss upp till övervåningen och bejb pröva kläder.
Steffie blev en garderob rikare.

Runt midnatt dök Mattias upp.

Skickade ett fult sms på kvällen också... *asg*
Så jag gör. *fniss*

Kom hem för en stund sen, slog i gång Bandit och TVn, men ska strax kasta mig i säng.
Onödigt att sitta uppe för ingenting.

Kolla in bilddagboken imorgon nån gång så lär det finnas bilder från Lasse Lindhs spelning, den näst sista innan han tar ett break på minst ett år.

Sleep tight and don't let the bed bugs bite.

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0