Inför helgen...

...har Simone varit duktig och städat hemma. Så skönt att ha det fixat här...

Katterna har dessutom haft ner lampan som stod på fönsterbrädan så den gick i miljoner bitar. Thanks.

Jaja, hur som helst.

Var hos bejb igår och vi stack till Lammsjön för att bada lite. Det var kallt.
Alltså, det blev ju bättre ju längre vi var i men man är inte direkt på någe värst badhumör när det regnar.
Väl hemma hos henne igen så käka vi lite middag och hon färgade håret. Hon blev avndsjuk på mitt nyfärgade hår.
Fick dessutom veta att det blir partaj på lördag! Var så ledsen i ögat när vi kom på att anmälningstiden var ganska långt överskriden. Vi prata om det och så och plötsligt hade det gått ett par veckor.
Men nu har det löst sig och det ska festas till tusen på lördag! YEEES!!!!

Träffade Anna darling i veckan också, i tisdags tror jag minsann det var... Har ingen koll på dagarna...
Och du Anna... Om du ska skriva en kommentar kan du ju åtminstone skriva att det är från dig... :P
Tur att du sa att du skrivit en så jag visste att det var från dig, annars hade jag nog blivit lite förvirrad.

Hade en sån underlig dröm inatt. Han var med men han var nån annan och han var så arg på mig. När jag vakna hade jag fortfarande en sån där olustig känsla i magen. Tog ett tag för hjärnan att hinna ikapp och för att inse att det faktiskt var en dröm. Det kändes så sjukt verkligt.

Jaja, kasta sig in i duschen nu tror jag och sen åka till syster för att laga lite käk.
Pappa och Carina har åkt ut med nån jäkla segelbåt, kommer hem imorgon på dagen tror jag det var.

Smell ya later!

******

Kommentarer
Postat av: ----->ANNA<-----

INGEN KOMMENTAR !

2009-08-14 @ 18:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0