I don't understand...

Varför kommer det fjärilar, eh snarare fladdermöss, i magen så fort han nämns?
Nej, det handlar inte om nå fladdermöss pga att det finns känslor.

Min granskning av problemet ger ett svar.

Jag är fucking avundsjuk.
Och jag hatar det.

Fast iofs, jag är nog avundsjuk på alla människor runt mig. Visst inte när det gäller allt, alla har ju sina egna problem som man är tacksam att man slapp, precis som dom är tacksamma att dom slipper mängder av mina problem.

Bejb har sin sämre häft.
Anna har sin sämre hälft.
Pappa har Carina.
Mamma har Elon.
Carin har sin sämre hälft och två söta små barn.

Vem har jag?

Alltså, jag vill inte på något sätt ha ett förhållande nu, vill inte dra in nån i ett förhållande med en tjej som har cancer.

Ha! Se där.
Jag har cancer.

Snälla, låt mig få göra det jag vill. Jag behöver det. Även om det inte alla gånger är det bästa.

Iofs spelar det inte nån roll vad jag vill.
Det blir ändå aldrig så.
Jag får inte som jag vill... Som vanligt.

Varför duger inte jag?

******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0