Åååh...

Alltså...

Bejb kommer snart få en spark på smalbenet utav mig. Hon är dum. Ja, bejb du vet varför också... =P

Jag vill nog sparka ett par gånger om det är okej?

Suck.

Hur som helst.

Vi var på bio igår. Kan tala om att det behövdes.
En komedi, har inte sett det på hundra år typ...

Sista komedierna jag såg så höll jag på och dö. Det var så dåligt....
Kanske berodde på filmerna, men dom var så urkassa att jag inte ens kunde kolla klart på dom.

Hur som helst, detta är vad vi såg!



Jösses. Jack Black är ju helt galen.
Rolig som sjutton. Go see!!!!

AND!

Diggar nya designen på bloggen som fan... Duktigt jobbat Simone! *fniss*

******

Kommentarer
Postat av: Bejb ;P

He he sparka på du ...så bär jag hem dig sen ;) ha ha ha

Hmmm måste bara skiva: One, two, three.... (sen får du fylla i) ligger redan på golvet o vrider mig av skratt! Year One var en mycket bra film ... passar våran humor kan jag allt tycka :P hehe

2009-08-04 @ 23:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0