Somewhere life is good, and things go as they should...

Nu var det ett tag sen man blogga igen men det har inte hänt så mycket... Vilket iofs är skönt...

Hur som helst...

Torsdagen 28 augusti var jag med Sara till HOP... Äntligen blev hennes tatuering av...
Och jag blev riktigt imponerad av Calle...
Fasiken så duktig han är, så nu har jag bestämt mig för att det är han som får göra mina kommande tatueringar...
Iaf, Saras resultat blev såhär:



Ska bli kul och se hur den ser ut när svullnaden lagt sig och den läkt ordentligt.... Hihi...

Hur som helst...
Lördagen den 30 augusti bar det av på kryss... Hihi... FAN så kul och kryssa....
Båten: Silja M/S Galaxy



Men vet ni vad... I reklamen på TV så visar dom en massa utomjordingar men jag såg minsann inga alls.... *s*
Jag hade kul iaf fast jag föredrar Viking Cinderella... Tycker den känns större fast den är egentligen mindre...
Här är iaf lite bilder därifrån:

        
     

Anledningen till kryssen var att träffa en massa folk från Stor & Vacker, men jag bangade ur och hängde bara med mitt sällskap... Sara, Mattias och Dennis...
På söndagen sen var det iaf två medlemmar därifrån som kände igen mig och hälsade... Hehe... Skojigt värre...

Och nu äntligen får jag ta prov i Trosa... Jag slipper åka till Nyköping... WOOHOO!!!
Blir ju ett projekt med detsamma bara för att man ska till Nyköping, mycke lättare i Trosa...
Ska imorgon och ta prov igen... Men jag måste ju erkänna att det inte är direkt skönt... Gör faktiskt ganska ont när dom sticker genom huden och ner i PACen... Men men, bita ihop och va den coola brud jag är... *asg*

Var och kikade på min nya kisse idag också... Mmm... Mycke riktigt så får jag den lilla som jag så gärna ville ha...
Hennes namn blir Shaddix-Gates Tricolora men kommer kort och gott att kallas för Shaddix.
Döpt förstås efter mina två stora crushes, Jacoby Shaddix och Synyster Gates... Tricolora är det namn hon fick utav kvinnan som har henne nu....
Gud hon är så himla himla underbart söt... Hihi...

        

Hon är född 080808 så hon är 4 veckor lite drygt...
Mamma och Elon ska ta hennes bror, Zejten heter han...
Så skoj med ny kissekatt och nu har jag äntligen en sköldis som jag så länge velat ha... Hihi...

Nej nu ska jag sluta... Får se när nästa inlägg dyker upp... Kanske har jag hunnit gadda mig då... *flin*

Over and out!

******

" If we didn't have hope how would we behave?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0