Seven deadly sins...

ÅÅh, jag hittade så fina bilder, jag bara måste dela med mig av dom...
Googlade seven deadly sins och upp kom dessa... Gjorda av Marta Dahliq, credit till who ever you are...

THEY ARE FUCKING GORGEOUS!!!

     

   

Måste ju säga att jag har tre favoriter; lust, stolthet och vrede... Men det kan bero på färgerna... Haha...
Eller så drivs jag utav dom tre... Haha... Kanske... Tål att tänkas på... *asg*
Men dom är otoliga...
Blev verkligen eld och lågor när jag hittade dom... They made my night...

Annars så var jag och Saprutt på bio idag/igår lördag... Vi såg Babylon A.D... Den var kanon, spännande som sjutton, vi hade köpt såna där varma chips men jag glömde bort och äta dom, så spännande var den...
Och jag slängde massor av min dricka också... Haha...

Annars ska jag idag/imorgon söndag försöka åka och hälsa på kissemissen Shaddix igen... Vill ju så gärna se henne igen... Helst varje dag...
Men nu är det inte långt kvar tills jag får hem henne... LÄNGTAR SOM FAN!!!

Jaja... Kanske man borde gå och lägga sig?? Men jag är fan inte trött...
Blir nog uppe ett tag till, läsa lite roliga berättelser på nätet, lyssna på Avenged och Eighteen Visions... *kärlek* <3

Well, that's it for this time....
Later my friends! <3

******

"Truth gave way to consequence and left you all alone..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0