My hair!

Hihi... Jag blir så glad att jag faktiskt tar såna här bilder...
Ser ju inte själv när det växer och genom mina små bilder kan jag jämföra... Oh shit, det växer som ogräs!
Hehe, snart kan jag nog göra frisyr också... Woohoo!!!



14 augusti hade jag inte mycke hår inte... Fy fan... *kräks*

Yey, vilket långt inlägg det blev... NOT! Jaja, det var ju bara håret som var viktigt... Hihi...

******

Edit: Yeah yeah, I know.. Jag har samma tröja på tre bilder. *asg* Det råkade bli så... *asg*

Kommentarer
Postat av: Carin

fasen de växer ju som bara den=)de ser så lent å mjukt ut;P vill pilla på

2008-10-02 @ 20:17:58
Postat av: Sabine

Prfht, varför har du samma tröja på dig på tre av bilderna mupp? <.<

2008-10-02 @ 20:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0