Well...

Japp... Det närmar sig 21 november nu... Min 23-års dag...
Jag undrar när jag ska växa upp och inte bli helt tokig över att fylla år??
Men jag tror att i år har min födelesdag en annan betydelse än vad den haft innan...
Att få fylla 23 i år är något jag är oerhört tacksam för med tanke på att jag för bara 7 månader sen trodde att jag inte skulle leva till att se den dagen...

Jag har haft ett par jobbig veckor... Mina värden har varit piss dåliga och nästan nere i det dom var den dagen jag åkte till Nyköping för att sedan bli skickad till Uppsala...
Sängen och datan har varit mina vänner dom senaste veckorna och är det fortfarande... Orkar inte göra någe...

Jag var till Nyköping den 6 nov för att få en medicin men kunde inte ta allt... Första gången jag fick den gick det bra men den här gången gick det inte... Kunde knappt andas... Två biverkningar på den där medicinen är astma och svår hosta...
Japp, jag fick båda... Två dagar senare hade jag fortfarande tungt att andas... 

Anyway... Nu till någe roligare...
Min skor kom tillslut, 2 dagar senare än vad jag trodde... Men jösses, dom är underbara... 
Lagom varma nu innan snön kommer... Perfekt inköp, I'm telling you...

Och Shaddix växer så det knakar... Hon har blivit så stor min lilla gris... 3 månader den 8 nov...
Hon och Svea har haft ett bråk som hette duga här för några dagar sen. Shaddix var livrädd några dagar efter men det verkar ha gått över nu.

Papa Roach, mina älskade grabbar, har släppt sin nya singel, Hollywood Whore... Åh jösses är jag kär i den låten...
Jag har saknat mina grabbar massor sen The Paramour Sessions som kom ut 2006...
Nu sitter jag på nålar till i februari när nya plattan Metamorphosis kommer ut... Gaaaah!! Kan knappt vänta!!!

Annars så väntar jag väl på att Abvenged ska kasta sig in i studion och spela in deras femte album... Men dom måste turnéra färdigt först... Fan, tycker dom ska komma till Sverige så jag får gå och va en total "fan-girl" över dom... Tyvärr får jag vara det själv eftersom både Sara och Anna tackat nej till att följa med mig på mitt "fan-girl"-äventyr... *asg*

Men som jag sagt, låt mig hålla på.... Det går snart över... Hoppas jag....

Nehä, kanske ska sova nu... Eller nåt...
Ta prov imorgon igen, får se när dom börjar med medicinerna igen som dom tog bort för 3 veckor sen...

Well well...

******

"Don't let the door hit ya where the good lord split ya honey..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0