Kalas hos pappa...

I lördags var det kalas för mig hos far.
Bakade en liten tårta...



Döskallen är symbolen för Syn Gates Clothing... Var ju tvungen att få med Avenged på något hörn...
Tänkte först på deras deathbat men insåg snart att det hade blivit alldeles för krångligt...

Fick en dammsugare från pappa, Sabine och Carina...
Den funkar kanon!!

Sen fick jag lite pengar från resten...

Här kommer en önskebild till Carin... En av två önskade...



Jag vet inte om man ser så mycket av håret men en liten rackarns tuppkam har man allt...
Yey vilket snyggt ärr man har! NOT!!

Den andra bilden kommer så fort jag kommer ihåg och ta den... *s*

******

"You're so lame; you're such a bore... I wanna kick your teeth in..."

Kommentarer
Postat av: Carin

jäääää, det är ju superfint, du passar ju skitbra att ha det så där ler tack för att du la upp bildenglad

2008-11-28 @ 18:35:25
Postat av: Alina

Trevlig helg! :)

2008-11-28 @ 18:40:24
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: emma

häftig blogg!

2008-11-28 @ 18:40:25
URL: http://enannanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0