Tiden går...

Nu känner jag att det är dags för ett nytt inlägg...
Händer inte så mycke nuförtiden här... Har jobbat och så, så det har inte blivit mycke mer än det...

Har varit vansinnig på min dator också... Den har ju varit helt knäpp till och från nu i flera månader, nu har den gått sönder lite grann... Blir så less på det...
Rätt som det var funka inte längre tangentbordet, så jag sitter nu med ett externt tangentbordet...
Hela köksbordet är överfullt av datagrejer eftersom jag inte längre kan ha datorn på soffbordet...
Min rygg pallar inte det... Asirriterande!

Har ju jobbat också, så jäkla kul! Har väl fått ihop iaf en 27h 45 min den här månaden än sålänge...
Ska jobba hela nästa vecka också och då får jag lite mer timmar... Jag vill ju iofs jobba mycke mer, men är glad för dom timmarna jag faktiskt får... Det behövs verkligen...

Mina hundplaner ligger lite på is för tillfället... Måste köpa dator innan jag kan skaffa hund så jag får väl kanske vänta till nästa år isf... Känns lite surt, men jag klarar mig inte utan datorn....

I söndags var syster här och fixade med mitt hår... Är en ganska stor sak för mig att ändra mitt hår men nu är det gjort och jag är jätte nöjd.... Blev riktigt fint och har bara fått höra bra saker om hur det ser ut...

 Ja, så där blev det, syns väl inte så jätte bra...

Fick höra från Sara idag att jag var billig! Satans gris! Jag är inte alls billig! *asg*
Tur att vi känner varandra så pass att man vet när man inte ska ta varandra på allvar... *s*

Har börjat lyssna lite smått på Sara Löfgren igen, var säkert 4 år sen sist...
Jag förstår att jag lyssna på henne då... Mycket i hennes låtar passa rätt bra in på mig då....
Det gör dom inte nu... I dagsläget mår jag helt galet bra...
2008 har verkligen börjat så bra som jag önskat att det skulle...

Ja, nu ska jag över till grannen och käka kladdkaka! Smarrigt!!


******

"Are you gonna fight for me? Die for me? Live and breathe for me? Do you care for me?
Cause if you don't, then just leave..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0