Seize the day or die regretting the time you lost...

Sitter här hemma, i soffan, med katten bredvid mig och musiken på högsta volym...
Mår så jävla bra att det är fan sjukt åt det...
Det var längesen jag kände mig såhär fräsch måste jag erkänna... Jag känner mig så jävla lycklig!

Satt dessutom igår och bokade en kryssning, den 30 augusti bär det av med Silja Galaxy...
Jag, Sara och Mattias ska åka, det ska faskien bli så sköj! Och billigt som sjutton också, en hytt för 100kr! 
Galaxy går på "test" nu, den har premiär 1 september så det är därför det är så billigt...
Undra vad det är för underhållning, kan ju inte vara nåt skit iaf...

Sen har jag nästan som gått och blivit kär, fast, inte på riktigt då då...
Avenged Sevenfold är min kärlek... Och för att bli riktigt kär är det Synyster Gates som gäller... MUMS!
Detta band har som gått förbi mina öron i flera år och så var Åsa på Iron Maiden har i juli och då var Avenged Sevenfold deras förband så hon skickade en länk från Youtube med deras "Afterlife"...
Simone vart såld, totalt såld... Sen efter det har det varit A7X för hela slanten...

Ja! Just det!
Jag har ju varit på BRÖLLOP med! Min kära mor och hennes pöjk har ju gift sig, den 24/7-08...
Det var jätte kul men så varmt!
Dom gifte sig nere vid Kallkällan, Sörsjön och det var ju kanske lite badgäster där som fick sig ett litet bröllop att kika på... Festen hade vi sen på Rallargården i stationshuset... Jätte mysigt litet ställe...
Dessutom så var ju deras lilla Zpikey ringbärare också... Hihi...

Bilder från vigseln...
     
     
       
 

Bilder från festen...
     
     
     
     

Ja, kul hade vi iaf... Även fast kvällen blev jävligt tidig för min och Sabines del... Vi åkte redan 21.00 därifrån...
Fast tydligen så var kalaset slut vid 23.00... Då hade vi ju varit igång ända sen kl 11 på förmiddagen... Så det gjorde inte så mycket att kvällen blev tidig, iaf inte för min del...
På fredagen stack ju mor och plastfarsan på kryss, det var deras lilla bröllopsresa...

Har äntligen varit ute på sjön nu också! På fredagen var vi ute vid Fifång och stora stenen... Bästaste stället som finns...
Me happy!
Badade och solade, får ju egentligen inte sola men hur sjutton kan man låta bli???

På lördagen tog vi en tripp till Mariefred och Gripsholms slott... Me not happy!
Det var sjukt varmt och någon, nämner inga namn, tyckte vi skulle gå genom hela Mariefred innan vi gick till slottet...
Det var ju bara typ 100 grader varmt ute!!
"Sätt dig och vila på en bänk i skuggan" var det nån som sa... Hur i hela helvetet ska jag kunna hitta en bänk i skuggan??? Knappast någon annan som tänker samma tanke eller???
Jag var mindre glad må jag säga...

Nå väl...
Var i Nyköping igår på sjukan och tog prover, Uppsala vill ju ha lite koll på mig...
Förra veckan var blodvärdet 113, igår var det nere på 95... Tycker inte om att det sjunker sådär...
Nu ska jag dit på torsdag igen och då lär ju jag få sitta där i flera år och vänta på blod... Bläää...
Hoppas det vänt upp igen och att jag slipper blodpåfyllning...
Haha, som en jävla vampyr!!

Nästa vecka blir det en natt i Uppsala... Då är det benmärgsprov och port-a-cath som är på G...
Trodde jag skulle bli kvar över dagen bara, men det verkar nu som om jag blir en natt... Antagligen för att det blir ett kirurgiskt ingrepp när dom sätter in port-a-cathen...

Nehä, ska man försöka göra någe vettigt här hemma...??
Skulle behöva diska och dra ett varv med snabeldraken, men va fan.... Orka liksom....
Jag tror jag gick upp typ runt 9.15 slog på stereon och datorn och sen har jag suttit i soffan sen dess.... Lat eller vad???

Så, nu tror jag att jag bloggat färdigt för idag... Eller åtminstone för stunden...

Over and out!

******

"Crawl on me you fuckin' parasite, and I'm gonna take you out..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0