Looking at my reflection, I don't like what I see...

Fy sjutton vilken vecka...
Har sovit lite och sen varit vaken alldeles för länge...

Fasiken, måste äta innan jag kan fortsätta blogga... (Borta i 10 min)

Sådär, nu var man mätt och belåten...

Veckan börja såhär...
Måndag var lugn, gjorde inget speciellt... Jo, var till distriktan och la om mina sår efter port-a-cathen (PAC)...
Fan jag vill ta bort dom där nedrans stygnen så jag slipper omläggningen.... Min hud gillar inte klistret på plåstrerna...

Tisdagen blev en tripp till Nyköping, Södertälje, Hedlandet och Järna...
Först till Nyköping för att ta prover, sköterskan ville inte använda min PAC så hon stack mig i armen... Hon tyckte vi skulle vänta med att använda den tills den läkt ordentligt... Jaja, sa jag...
Sen tog jag och Sabine en sväng till Coop efter det... Sabine tyckte jag skulle pröva en bebismössa där, sagt och gjort...
Vi skrattade så mycket så tårarna sprutade...
Åkte hem och sen stack vi till Södertälje... Visade Sabine vart hennes skola låg och så drog vi ner på stan en sväng... Fanns fan inga parkeringar nånstans, tur att det inte är skyltat upp till Flickskolan... Där fanns det en hel del parkeringar... En sväng till Hedlandet efter det där vi blev jagade av getingar, typ 100 stycken... Helt galet mycke getingar vid det där stället...
Sen till Järna för att hämta pappa från jobbet...

Tisdagen kantades av sorg också...
Först för lilla söta Enzo som fått komma till hundhimmelen nu...
Gjordes tyvärr på ett galet sätt och Anna, min Anna, fick inte ta farväl av sin vovve...
På kvällen ringde Sara, hennes morfar låg på dödsbädden och dom trodde inte han skulle överleva natten...
Jag visste inte vad jag skulle säga... Det är så fruktansvärt... Älskade Sara, jag finns här...alltid... <3

På onsdagen var det dags för en tripp till Uppsala igen...
Jag fick svaret på mitt benmärgsprov... Hihi... Det ser JÄTTE BRA ut! Gissa om jag blev lycklig!!
Så nu är det dags för underhållsbehandlingen och jag var ju tvungen att fråga hur det blir med håret och så, om det fortsätter växa och Dr. Smedmyr lovade att jag skulle få en kalufs... *s*
Skönt, har väl varit det enda jag varit riktigt orolig över... Håret börjar ju änligen komma tillbaka och det är mörkt... Fast jag har ju iofs inte sett min riktiga hårfärg på en massa år så jag kanske är rätt mörk... Hm...
Saras morfar avled klockan 8 på onsdagsmorgonen... Nu har han äntligen fått träffat sin lilla fru igen där uppe bland änglarna...

Igår, torsdag, var jag och Sara till Södertälje... Till House of Pain...
Det är ju ett sjukt mysigt ljud från dom där tattoomaskinerna.... Man blir ju inte alls galet sugen då... 
Nu börjar det bli många vändor till HOP, först i fredags och sen igår och nu måste vi tillbaka på torsdag igen, och Sara har fortfarande inte bokat nån tid... Men det kommer väl... 
När hon gaddar sig då ska jag  prata om min som jag ska ha... Hihi... Har så många jag vill göra!

Idag är det grillkväll hos farmor och farfar, vårat årliga grillparty...
(Mobilen ringer, det är Anna)
Får se hur mycke det ska pratas om leukemin... Vill väl inte riktigt det, är inte riktigt i det stadiet än...
Har lite kvar att bearbeta, är en JÄVLIGT stor omställning att få veta att man har blodcancer...
Men jag pratar gärna om att jag nu är så gott som frisk men kommer äta mediciner i 2 år...
Och att skriva av sig i bloggen har hjälpt lite iaf...

Jag har hittat tillbaka till mina bästa... Papa Roach... Och Jacoby Shaddix...
Inget ont om Avenged Sevenfold, dom kick ass, men det gör även Papa Roach och ska dom kicka varandras asses så vinner Papa Roach med pytte marginal...
Jag ska ju faktiskt tatuera 2 motiv från Avenged så dom är mina gudar dom med... *s*

Sen kanske man blir med katt igen, eller antagligen blir jag väl det snart i vilket fall som helst...
Kommer över en kattunge men den är tingad redan, så jag lär inte få henne... Så jävla typiskt, precis en sån jag ville ha...
Jaja, det kommer väl flera kissekatter...

Dags att göra sig redo för kvällen kanske... Går ju rätt fort ändå så jag lär väl sitta här och störa mig på allt tills det är dags för duschen... *s*

******

"Låt mig få vara en trotsig tonåring, jag kommer att bli vuxen.

Låt mig få skrika och springa min väg, jag kommer att återvända.

Låt mig få hitta en egen väg, jag kommer ändå att försöka.
Låt mig få deppa och vara sur, jag kommer att bli glad igen.
Låt mig få hitta mitt eget liv, jag kommer ändå att lämna er snart.

Låt mig få ha hemligheter, jag kommer att berätta dem sen.

Låt mig få prata när jag behöver det, jag klarar inte det här själv.

Låt mig få gå när jag är redo, men släpp mig inte helt.

Låt mig få komma igen och vara liten, jag vill inte alltid vara stor."


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack gumman för att du finns :D Hörs imorgon... natti natti



Kramar/ Sara

2008-08-19 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0