Oj...

Från proppar till leukemi...

Så är början på 2008 för mig...
FAN!!
Jag som äntligen trodde att allt hade börjat reda upp sig, men så var det icke...

Ligger nu inlagd och skyddsisolerad på Akademiska i Uppsala...
Får cellgifter till på torsdag...
Sen kommer det vara ytterligare behandligar med cellgifter minst 3 ggr till efter den här kuren...

Livet vänder fruktansvärt snabbt....

Nu vill jag bara bli frisk igen och prognosen är god...
Det är huvudsaken...

Min diagnos:
Akut promyelocyt leukemi
AML M3

Återstår att se hur mycke bloggande det blir framöver...
Beror lite på hur jag mår...
Med tanke på omständigheterna mår jag bra och läkare och sjuksköterskor är väldigt nöjda med mig...
Det är bra!

******

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0