Men shit pommes frites!

TYDLIGEN blir jag bara sämre och sämre på att uppdatera den här jäkla bloggen... *s*

Jaha, senast så skulle jag visst röntga foten, och jag har inte hört nåt om det, så antagligen var det inge fel på den, det kunde jag ju ha berättat redan innan för dom...
Värken börjar iaf gå bort nu, och det är helt galet skönt... Har haft ont sen i slutet av juni och började tro att nu kommer jag få leva med det här resten av livet... Men nu är det på väg bort!! Woohoo!!!
-------------

Det har hänt en hel massa saker sen sist... Har varit och gjort pricktest för att se om jag har några allergier... Var tvungen nu eftersom jag gått med täppt näsa, hals och öron i evigheter och börjar bli jävligt less på det nu...
Men tydligen var det inga solklara allergier utan mest överkänslighet mot timotej och gråbo, så på torsdag ska läkaren som skrev remissen till mig ringa och då ska vi prata om hur vi ska gå vidare... Vet inte om jag får nåt för att kolla mot astma kanske.... Så länge mina bebisar inte behöver flytta....
-------------

I fredags åkte min mor och hennes boy till Turkiet för 1 veckas semester... Fick meddelande på mobilen ikväll från dom och dom har det tydigt himla skönt där nere, 35 grader pratades det om... Men vet ni vad, jag är inte ett dugg avundsjuk... Hatar för mycke värme och är alldeles nöjd med den värmen vi får här hemma... Tycker det är skönt att hösten äntligen har kommit, men jag önskar ju helt klart att vintern försvann, tycker ju förstås inte om när det är kallt heller....
-------------

Imorgon är det måndag och då tänkte jag försöka städa lite, ser ut som en bomb slagit ner hemma hos mig... Kan va skönt att moster kan gå på toaletten hos mig utan att behöva springa till min granne för att hon inte får komma in... *s*
Sen på tisdag ska jag klippa mig... Ska bli underbart skönt! Mitt hår ser ut som ett risigt skatbo och jag är verkligen less på det... Älskar iofs att det har blivit sjukt långt men jag får nog klippa bort 5 cm för att allt skatbo ska bort... Sen blir det färgning av håret när jag kommer hem därifrån...
-------------

Jag har hittat en ny favoritlåt... Den är helt underbar...
Natasha Bedingfield - Soulmate
Texten är så fin att jag nästan vill gråta bara jag tänker på den... UNDERBART!!!

Hur som helst, Sims 2 är en drog, en farlig sådan... *s*
Hatar att min dator itne riktigt orkar med spelet... Men jag spelar tills det kraschar...

Nu ska jag sova, har ont i kroppen så det är verkligen dags nu, hoppas det gått över till imorgon....



******

"Somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone?"

Kommentarer
Postat av: Anna

Men shit pommes frites, värre och värre blir det ;)

2007-10-19 @ 16:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0