Sista oktober...

Då var det dags för ett nytt inlägg...

Så har man nu slutat med sprutorna också, så skönt, men gud så ful man blev på magen... Fick största blåmärkena och har fortfarande kvar lite... Ser inte klokt ut... *bläää*

Har varit och tagit PK-prov också, och dom börjar se riktigt bra ut... Ligger på 2,0 och det är bra, så nu behöver jag inte gå förrän på måndag igen...
Har annars gått var fjärde dag och nu vart det utökat till 1 vecka... Är det bra på måndag blir nästa prov antagligen inte förrän om 6 veckor! *woohoo*
Så jäkla skönt att det rullar på bra och att jag svarar bra på medicineringen...

I torsdags var det seans hemma hos mamma... Så jävla häftigt...
Hade gjort om det idag om det inte var så jäkla dyrt... Min gammelfarmor Karin kom och pratade med oss och skällde lite på mig för att jag tar alldeles för lätt på mitt sjuka... Är ju rätt allvarligt sjuk faktiskt...
Men men, jag vet att jag är sjuk...

I lördags hade mamma Mary Kay-träff hos sig, var väl mitt femte party jag var på... Men det är roligt och man får ägna tid på sig själv med diverse krämer och sånt där typiskt tjejigt... *hihi*
Beställde faktiskt en ny mascara för 249kr, men det är det fan värt... Grejerna från Mary Kay är verkligen bra...
På kvällen sen åkte jag ut till Ronnie och Titti i Tystberga, hade först tänkt gå ut på Fyren i Trosa men ångrade mig... Passade ju på att mysa lite med Hugo också... Denna underbara "lilla" hund...

I går, tisdag, fyllde min kära moster Lippe 40 år (Hipp hipp hurra!) och jag och Sabine var på en snabbvisit där för att gratulera... Sabine skulle sova hos mig och jag fick hem Spiderman 3 i brevlådan igår så vi bestämde att vi skulle ha Spiderman-maraton... Trean är helt klart bäst och jag älskar Peter Parker när han blir elak... *grrrr*

Idag bakade jag och Sabine cupcakes!
Dom blev helt okej, för att vara nybörjar-cuppisar...

        
        

Japp... Choklad cupcakes med cream cheese frosting...
Var jäkligt roligt att göra dom...

Jaha, ikväll är det Grey's anatomy kl 21 på femman... Underbara serie... Längtar efter varje onsdag... *hihi*

By the way... Jag har tagit ett beslut...
Jag ska skaffa hund, jag har bestämt mig... En dalmatiner...
Blir väl till nästa sommar nångång... Passar mig alldeles utmärkt...
Men jag måste ju erkänna att jag tagit ett konstigt beslut, är ingen hund-männsika men har tänkt mycket på det här och jag har bestämt mig... Det blir en hund... *myser*

Jaja, nu ska jag gå och diska efter middagen...

"Jag har huset fullt av drömmar och kärlek ingen vill ha."

******

Kommentarer
Postat av: Sebz

hahahaha, man ser verkligen att det är olika kameror som tatt bilderna xD

2007-11-02 @ 11:35:04
Postat av: CaKeNoRu

Tjusiga cupcakes..ser riktigt smurriga ut! :)

2007-11-07 @ 17:09:36
URL: http://cakenoru.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0