Usch...

Tycker så himla synd om min morbror och hans tjej...
Deras underbara söta lilla Hugo har blivit påkörd... Hände i söndags...
Håller alla tummar man har för att han klarar det här... Usch det är så hemskt...
Dom förlorade ju deras första hund här i början av året och nu har nya hunden blivit påkörd...
HOPPAS HAN KLARAR SIG!!!

Lilla söta Hugo... Goaste hunden...



Tänker på dig lilla vän och hoppas du blir frisk och får komma hem till matte och husse!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag är det tisdag och imorgon är det onsdag... Och då... ÄR DET MIN DAG!!!
Blir inge kalas i år bara mamma, Elon och mormor som kommer en sväng på dagen...
Systeryster kommer så klart efter skolan också....
Bjuder på en frusen prinsesstårta och rulltårta... *s*

Sen på söndag är det kalas för pappas sida...
Då är det lite mer "fancy"... Pappa bjuder på mat och jag ska ge mig på att göra min första tårta täckt med sugarpaste... Har kämpat nu och gjort säkert 200 små blommor som ska vara på tårtan... Ska räkna dom innan jag sätter fast dom så jag vet exakt hur många jag sätter dit... Sen blir det några fjärilar på...
Hoppas att den blir bra....

Var ute hos min kära fästmö Sara i fredags... Fasiken så kul vi hade...
Var väl där i 5 timmar ungefär och dom bjöd på mat... Tack Mattias för att du lagade så god mat... *ler*
Vi bestämde att vi ska försöka ta en pysselkväll nu innan jul...
Har fått hem julkort som jag ska göra... Har blivit lite av en tradition för min del, blir mitt 4:e år i år...

Min lilla Anna ska flytta till Strängnäs... Hon flyttar bara längre och längre bort från mig... Hm...
Taskigt värre...

Jaja, imorgon är det min dag! Woohoo!!
Då fyller jag 22 år....
Jag är en liten födelsedagstok tror jag minsann!!

Jaja, dags att sluta tror jag...
Måste gå och sova, har en massa saker jag ska göra inför imorgon, typ städa hela lägenheten....

Puss!

******


" Det var så länge sedan jag hade sex, så jag har glömt vem det är som ska binda vem."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0