Jaha...

Då var det den 24 november och bara 1 månad kvar till julafton...
Tiden går verkligen sååå fort...

Tänker dessutom mörda kattfan... Helvete...
Hon pissar inne och hoppar på tapeterna...
Har prövat allt, ny kattlåda, citron, spruta vatten på henne, bära bort henne...
INGET hjälper... Blir galen!!!!

Annars så är jag en väldigt släktkär person som värnar om familjen och alla runt om den...
MEN....det finns gränser... Den gränsen nåddes förra veckan...
Fick veta vad två personer tycker om att man ställer upp och vad det betyder för dom...
Sjukt...
Blir grymt besviken...

Därav ändringarna i min födelsedagslista som står i ett tidigare inlägg....
Borttagandet av en viss person...
Den person betyder inget för mig längre... Precis som den person kände om mig...
Enda gången man hör nånting därifrån är när man ska ställa upp som chaufför...
Men vet ni, nu är det slut med det... Blir inge mer Schyssta Simone...

Ställer gärna upp OM man åtminstone kan visa tacksamhet men inget sådant här inte...



Jaha, annars då... Jo, i onsdags fyllde man år... Woohoo...
Fick en jätte fin present från mamma och Elon... Blev überlycklig!!
Ett halsband från bluebox.se....

image51

Jag älskar det!!!!
Sen fick jag lite blommor, en chokladask och lite pengar som ska gå till hunden...
Blev så glad att Ronnie och Titti äntligen kom och hälsade på också...
Har bott i lägenheten i 1 år och 3 mån så det var väl på tiden att dom dök upp här...

Och nu har Hugo fått komma hem också... Det verkar som att han klarar sig...
Han är skadad, men är på bättringsvägen...
Blev så glad när jag fick höra det!



Idag ska jag göra tårtan till kalaset imorgon... Shit pommes frites...
Har gjort 550 små blommor, dom är ungefär 1 cm stora, som ska va som dekoration...

     

Totalt vita: 259st
           gula: 128st
           rosa: 163st

Tror inte att alla går åt, men det är skönt att man gjort så många iaf...
Säkert så står jag där ikväll och inser att jag gjort för lite.... *s*

Ska bli jätte kul att göra den iaf, och jag hoppas verkligen att den blir bra...



Natten till fredag var bajs... Mådde jätte dåligt...
Grät mig till sömns...
Vart tvungen att skriva av mig innan tårarna sinade.... Blev lite mer än ett A4...
INGEN vet hur jag mår egentligen och faktiskt så vet jag inte om jag skulle kunna berätta det för någon heller...
Ska ju på återbesök på tisdag och jag tror att det utlöste det här...
Måste lämna återbud dit då jag inte kan ta mig dit... Och så måste jag ha med mig mamma och hon är upptagen...

Hm, nu ser jag att kran i köket droppar så det är väl lika bra att sluta här och gå och fixa till det...

Mitt liv suger apa...


******

"It's too late to apologize, it's too late ..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0